Kmsal78 biz bir süre Aptamil ar kullandık dediğiniz gibi kıvamlı bişey , biberonun deliğini iğneyle hafif genişletmiştim sonra da 2 numara biberon emzigine geçmiştim bu arada sadece mama ile besleniyorduk reflü nedeni ile kullandık , kusma azaldığı için kilo alımı da düzelmişti ancak ar mamadan sonra Bebelac thickener kıvam artırıcı kullandik onuda doktorunuza danışabilirsiniz normal mamaya olcekle koyuluyor ve kıvam artırıyor bence daha etkili