Akasyaa canım kullabilirsin sıkıntı Yok emzirme ile uyumlu bir antibiyotik l. Bende geçen haftalarda ateşli hastalandim mastıt değildim doktora özellikle sordum bu ilaç emzirme ile uyumlu dedi e-lactancia sitesinden de uyumlu olduğu yazıyor sorguladım.ablam hemşire oda kullanildigini söyledi.bir an önce başla ilerlemesin.zaten emzirmeye uyumlu olmasa doktor vermezdi.