Arkadaşlar bugün 1 yaş aşılarını yaptırdık 3 tane oldu 2 koldan 1 bacaktan.Eve gelene kadar ağladı ama evde çok iyiydi uyudu uyandı gülüyordu bir anda ağlamaya başladı çok ağladı 1 ölçek calpol verdim şimdi uyudu daha önceki aşılarda bu tür bişey olmamıştı ateşi de yok çok şükür normalmidir doktoru arasam mi saatte çok geç bilemedim