9 ayda kızımı aşı için Dr söylemesi ile sağlık ocağına götürdüm 12 ayda aşı içim tekrar götürdüm başka ile gelmiştik bağlı olmadığım sağlık ocağı yaptı ama incelediğim zaman 9 ve 12 iç aydaki aşılar aynı aşı dehsete düştüm .acaba sıkıntı olur mu bilgili anneler cevap verirmisiniz