Bebeğim 2.5 aylik dogumdan sonra bi defa adet gordum dun 2 tane test aldim birini yaptım negatif diğerini bugun yaptım pozitif hemen hastaneye gittim kan verdim ve sonuç bekliyorum bebegim daha bu kadar küçükken nasil kaldırabilirim bilmiyorum (esim korunuyordu)