Arass0407 Anneler neler yapıyosunuz yatmadan önce sadece anne sütü alıyor ek gıdaya yeni başladım ama geceleri çok kalkıyor ne verebilirim
Chemstry Arass0407 arının kaşık maması var içine bebek bisküvisi atıp yediriyorum tavsiye ederim ilk başta bisküvi atmasanızda tadı güzel bir mama
Chemstry Arass0407 o da olur ama arının içinde vanilya aroması var şekersiz olmasına rağmen hoş bir tat veriyor sade pirinç unuyla yapıp içerisini meyve veya bebek bisküvisi ile tatlandırabilirsiniz