MinnakTosbagm Merhabalar güzel anneeeeleer🤗 Size bir sorum var bebeğinizi gece uykusuna yatırmadan önce emme saati gelmemiş olsa bile emziripte mi uyutuyorsunuz yoksa zaman varsa uyutup saatini mi bekliyorsunuz ? Bu arada benim bebiş 3ay 9günlük🙂
Hasret51 MinnakTosbagm valla ne zaman isterse o zaman emiyor yw ben alistiramadim ya da düzen böyle 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 4ay 13 günlük bu zamana kadar hep ne zaman isterse o zaman emdi keyfi ne zaman isterse,☺️😂😂
eylulbebesi MinnakTosbagm 3 ay 15 günlük hiç öyle saatli emzirmiyorum kendi ne zaman isterse. Gece uykusuna geçmeden 4-5 defa emiyor öyle uyuyor
minik0507 MinnakTosbagm o ne zaman isterse o zaman emziriyorum. Gece yatmadan uyuyoda olsa emziriyorum rahat uyusun diye. Birdr geceleri 2 saatte bir alarm kuruyorum emzirmek icin. Oglum 1 ay 6 gunluk
MinnakTosbagm Hasret51 Bizim ki hastanede alışmış tam 2saatte bir süt içmeye şimdi alarm gibi 🤣 Bende hiç bozmadım geceleride 2-3saatte bir uyandırıp emziriyorum aklıma takıldı yanlış mı yapıyorum diye teşekkürler 🤗
Nzl35 Emerek uykuya dalıyor hep öyle alıştı gece uyumadan emince tok karınla daha uzun uyur diye öyle yapıyorum bende 6 aylık kızım
MinnakTosbagm Nzl35 Oğlumda emerken dalmamak için elinden geleni yapıyor malesef hep yatakta uyuma alışkanlığı var çok teşekkürler🙂
MinnakTosbagm Mdky Tek meme veriyorum bir ara iki meme için uğrastım ama döndürdüğümde istemiyor çok çok nadir doymazsa 2.ye geçiyor
MinnakTosbagm minik0507 Bende sizin kadarken öyle yapıyordum ve hala 2-3saatte bir alarm kurup emziriyorum aslında uyandırmasam daha fazla uyur bazen alarmı duymuyorum oda uyanmadığı oluyor ama daha erken mi ara açmak için kararsızım
MinnakTosbagm eylulbebesi Bende artık 2-3saat alarm kurmayı bıraksam mı çok kararsızım çok teşekkür ederim🙂
MinnakTosbagm Esmasultan Teşekkür ederim bundan sonra bende saati beklemicem uyutmadan önce mutlaka emziririm
minik0507 MinnakTosbagm bizde ayni durumdayiz bazen duymadigim oluyo artik o kadar uykusuzluk oluyorki. Ben Hala 2 saatte bir emzirmeye dikkat ediyorum gece. Gunduzleri o ne zaman isterse ( 2 saati yine gecmiyor )
MinnakTosbagm eylulbebesi Bu gece denicem bu ay doktorumuz söylemedi bende sormayı unuttum en son 4 saati geçmesin demişti ama ben yine 2-3 saat devamdı böyle bende çok yıprandım alarmları duymuyorum artık. Tekrar sağolun 🤗