Mom17 Arkadaslar adetıme 8 gun var dun test yaptım negatıf cıktı ama bugun pembemsı bı kan geldı yerlesme kanaması acaba dedım ama dun tesptım bıldıgınız negatıf cıktı varmı bunu yasayan arkadaslar
Gulsah0408 Mom17 bende 2 hafta önce yaşamıştım aynısını canım 3m5 aylık bebeğim var adet olmadım hiç 2 hafta öncesinde mide bulantısı kahverengimsi.leke ardından pembemsi geldi testte negatif çıktı guvenemedim.kan tahlili yaptırdım tekrar negatif istersen yaptır kan tahlili emin ol
irmatess Mom17 Canım aynı şeyi bende yaşamıştım adetime 1 hafta kala pembemsi bi kan gelmişti sonra arkası kesilmişti yerleşme kanaması zannettim ama olmamıştı malesef 🤷🏻♀️
Kavinsmom Onun cevabını net kimse veremez, kendinizi rahatlatın. Yok duramıyorum derseniz anca kanda çıkar kesin sonuç
irmatess Mom17 Sen yinede adetinin gecikmesini bekle ya da kesin sonuç için kan ver ama kan için bile erken bence şimdilik