SalEz 10. Aydayım benn bırakalı aylaaar oldu ama kendi bırakmadı ☺️ Ve bebeğin 40 günü çok önemli 2 aya gelene kadar bırakmayın sarılık ve bağışıklık 40 günde toparlarnıyor sık sık emzirmeye devam edin , baktınız 2 aydan sonra 3-4 saat uyanmıyor uyandırıp emzirin