Eslem_lina74 Hayırlı geceler anneler bebeğim bugün parmağını gözüne sokmuş ve gözü akıyor hiç açamıyor bu arada kızım 5 aylık daha ne yapmam lazım bana yardımcı olurmusunuz ilk defa başıma böyle bişey geliyor lütfen 🙏🏼
Ela3009 Eslem_lina74 çapaklanma oluyor mu? Kaynamış suyu ılıt aktıkça pamukla yada mendille sil canım. Gözyaşı kanalları tıkalı oluyormuş YouTube da videolar var masaj çok iyi geliyor . Geçmiş olsun 🌸
[silindi] Bizimkide akmıştı kirpikleri yapisiyor acamiyordu göz kanalı tıkanıklığı icin masaj var onu yaptim anne sütü damlattim bir iki kere iki üç gunde geçti şükür bi dene istersen