2 aylık bebeğim gece en az 4 saat uyuyor. Ben uyandırmasam 5. Saati de uyuyacak. Sonrasında kendi uyanıyor. Çok mu fazla uyuyor Yoksa bu kadar çok saat de uyuyabilir mi. Yatırırken tam doymuş şekilde yatırıyorum. Ama daha 2 aylık olunca endişelendim sarılığımız çok şükür yok.