Tugcecivan Kizlar yarın altı gün oluyor sezaryan olalı karnımı sarmak istiyorum yada korse kullanmak korseyede cesaret edemiyorum karnımı sarsam bı sure sonra dikiş yerlerim ağrı yapıyor geriliyor ve karnımın içi hala uyusuk gibi . Siz kaç gün sonra sardinz yada korse kullandınız ne yapmalıyım ?
Kuzumveben Tugcecivan ben tam 6.gun baslamistim iyikide oyle yapmisin hic gobegim kalmadi 1,5 ay taktim aksatmadsn dikis yerinin uzerinden taktim ilk zamanlar cok tabi bide gogusler filan sis ektra zor oluyor ama alisirsin ilerde takmanin pek bi faydasi olmuyor soyliyim
Avsininannesi15 Tugcecivan 3 cu gun karnimi bi şalla kapatdim bunu gece gunduz yaptim şuan gobek 0 😊 hiç çocuk doğurmamış gibiyim. Dikişlerimdede bi sorun olmadı
phdmom Tugcecivan benim doktorum 10. gün kontrolünde artık korse kullanabileceğimi söyledi ama dikişlerime vs ultrasonda baktıktan sonra bence doktorunuza danışın
daisybebek mysweetbaby bende 2 ay oldu sezeryan olalı geç kaldım sanırım bir türlü nasıl korse alacağıma Karar veremedim işe yararmı bu saatten sonra?
Alyadep 40 günden önce önerilmiyo ben de aldım korse.2.5 ay oldu ameliyata ama terleyince acayip ağrıyo ameliyat yeri.kullanmak içimden gelmiyo. işe de yarıyor mu emin değilim her yerden deri pörtlüyo da
Tugcecivan Alyadep vala benimde gonegimin al ksmi sarktı ve dediğim gibi hala uyusuk bağlamayı sarmayi denedim rahatlıyor ama bir süre snra agri yapıyor bir saat ya durabiliyom ya duramiyom işte
Nili-bltegeninannesi Benim doktorum 1 hafta sonra kullanabilirsin dedi kullandım bayağı faydasını gördüm sezaryen doğum yaptım aöa göbeğim kalmadı gibi, Doğum yaptığın doktoruna sorabilirsin her doktor farklı tavsiye veriyor
Tugcecivan Nili-bltegeninannesi geç kalmakta istemiyorum kullanmaktada o yüzden doktoruma randevum ta 20gun snra ☺️
Selen21 Tugcecivan ertesi gun basladim doktorum oyle soyledi 4 ay 10 gunluk bebegim hâlâda ara ara takiyorum
Durukusunannesii Tugcecivan benim doktorum 1 hafta snra takablcegmi söyledi taktım bende bugün 40 gün oldu hala takyrm bi sorun olmadı
Ela3009 Tugcecivan 3.cü gün doktor önerisiyle başlamıştım iyi ki diyorum. Karnı sardığı için ilk başta zorluyor ama sonra rahatlıyorsunuz hatta yürüme de kolaylık sağlıyor
Zeynonunannesiii Tugcecivan o uyuşukluk 1 yıla yakın sürüyor ama ben tayt korse kullanmıştım 3 gün sonra tabii doktoruma danışarak o hem sızlamasına da iyi gelmişti sıkı sıkı sardığı için tavsiye ederim
Alyadep Tugcecivan evet o uyuşma ne zaman geçecek 3 ay olacak kaşıyorum orası hissiz filan ya o kadar pişmanım ki sezaryen olduğum için
Kuzumveben Tugcecivan korse kullandim sezeryandan 6 gun sonra evet ne kadar takarsan o kadar iyi ben oglen takiyordum aksama kadar
Nzdl Tugcecivan canım kullan ben çok ciddiye almadım bişey olmaz dedim çok kullanmadım karnim.sarkti dikişlerinin üstünü kapatmaya gerek yok bi çarşafla küçük bi çarşafla katlayıp annem iyice sarmıştı dikislerine iyi gelir yürürken çok acımaz aman korse giy çok rahat edeceksin dikişin üstünde açık kalsinyukariyi bagla
Littleprinces Benim doktorum sezaryenden sonra hemşireler ayağa kaldırırken taktırdı ve korse sayesinde çok daha rahat yürüdüm daha rahat gaz çıkımı oldu 40 gün boyunca sürekli taktım göbeğim baya gitti siz yine de bir doktorunuza danışın ben korse sayesinde çok rahat hareket etmiştim
gozde__ Littleprinces bunu ilk kez duydum bak . Ben de birkaç gün sonra taktim ama hemen doğum sonrası daha rahat olur herhalde
Tugcecivan Littleprinces sizin bu korse dediğiniz elbise altına gydiklerimzden mi eğer öyleyse canınızı yakmadimi.hemen kullanmak