Ayni durumu yaşadım birebir. O kadar zor ki yaşadığın üzülüyorum biz zor bebek annelerine. Bebeğim birde kolikti ağlama krizleri vardı. Sakin pes etme . Kaşıkla verdim siringayla verdim mama sogumasin diye yanima cezveye sıcak su korum icine mamayi korum sıcak tutardi o . Hatta 1 saat surerdi bazen icmesi tekrar mama yapardim . Sonra biberonu agzina sıktım yanagina dogru dil altina dogru direk bogazina sikmadim . Biberonu sikmaktan kol kaslarim acırdı. Derken tv ye bakti . Agzina ara da biberonu sıktım yitrim biberonu bir iki saniye ceker birakirdi . Ama epey süre ekran kullandik hala da öyle. Agzinda aman emsin diye bekler dururdum sağına degiririm agzinin soluna degiririm falan derken cok şükür icmeye basladi ama aylar sürdü. Hala nasil beslenir on yirmi icer birakir bir sure sonra tekrar teklif ederim yine az birsey icer bazen hic icmez . Oyle yaşıtları gibi 150 250 biberon icemez ama o hic içmediği iskence donemlerini böyle böyle atlattim . Biberonu agzina sık tam yutkunmak zorunda kalirken kusturmucak sekilde biberonu agzina yit emmeye çalışsın. Insallah icer bir an önce düzelir. Ek gidada da sorun yaşıyoruz hala yani bir beslenme sorunu devam ediyor . Biberon olarak da lansinoh alabilirsin . Kendileri meme reddini saglayacak kadar cok guzel bir biberondur bebekler cok sever onu 😏
Aa bide eger son birkac gündür boyleydiyse benim destanima bakmayin rahatsızlığı olabilir soğuk algınlığı vs bir doktora goturmenizde fayda vardir 😊