KahramanAnne oğlumun pipi ucu dardı. Çok huysuzdu gece çok sık uyanırdı. Doktora her ay götürürdüm genel kontrol için. En son gece baya ağlayarak uyandığı için götürdüm. Kum döküyordu. Yetirince idrarını yapamadığından rahat yapamadığından dolayı. Bu kadar ciddi olduğunu dememişti doktorlar. Ve bizde ha yapacaz ha yapacaz derken 8 aylık oldu bebeğim. En son yaptıkta ne gördük. Pipi ucu dar diye kireçlenme olmuş ve öyle olundu mu sünnet acilmiş. geç kalındığı zaman kireçleme yapıyormuş ve eti çürümüş bebeğimin simsiyah olmuştu pipi ucuna kadar. Size en yakın zamanda sünnet yaptırmanızı tavsiye ederim. Karşı komşumda ilk oğlunda böyle bir durum yaşayıp onunda oğlunun etinin çürüdüğünü öğrendiler sünnet ettirince. Çok ağlar ve elini hep pipisine atardı dedi. Oğlumda öyleydi. Üstelik komşunun bebeği 2 aylıkken eti çürümüş bile. Lütfen aksatmayın. Bebeğim sünnet olduğundan beri çokta güzel uyur