Seherayazbebek Bebeğim 3ay 21 günlük 3,4 gündür kaka yapmada zorlanıyor yapsa bile Cook az Bi sekilde yapıyor neden yapamıyor acaba bilgisi olan varmı?
06072020 Seherayazbebek kabız olmuş olabilir benim bebeğinde 3 aydan beri zorlanıyor ben günde bi çay kaşığı zeytinyağ veriyorum doktor demisti poposuna da suruyorum biraz karnini ovaliyorum sonra yapıyor
Oyku-59 06072020 zeytinyağını naısö veriyorsun geçenlerde dik oturtup verdim resmen boğuldu yutamadı sırtına vura vura 5 10 dakikada zor kendine geldi bu soğukta hemen balkona cıkardım oksijen alsın diye cok korktum
zeynep_2020 Komposto kaynat hem suyunu iç hem kayısıyı ye sütünden bebepe Göçer kabıZlıpı gider birde masaj yap karnına zeytin yağ ile birazda bebeğin makatına sür kolay yapsın
Ebru2ozturk Oyku-59 mama veriyorsanız içine katın vermiyorsaniz şırınga ile damla damla verin bide kulak pamuğu ile poposuna sürün iyi gelir şifa olsun 🥰
06072020 Oyku-59 ben yatırarak veriyorum hep azar azar bir çay kaşığı veriyorsun zaten ama midesi bulandigi için az az iciriyorum hespini bir anda yutamiyor
Oyku-59 Ebru2ozturk cok teşekkür ederm evet mama kullanıyoruz öyle yapayım direk yutamadı cocuğum yaa
06072020 Oyku-59 yutmakta zorluk çekiyordur benim kıza birkaç defa oldu midesi bulandı öksürük tuttu sonra azar azar verdim bide verdikten hemen sonra su içir ben öyle yapıyorum icmese bile zorla iciriyorum midesi bulanmasın diye