Hatic_ayaz01 Bugün koltuktan koltugâ zıplayan kafasinn üstüne düstu alnı kızardı düştükten 3 4 saat sonra burnundan 2 damla kan geldi durdu başka hiç bir belirti yok iştahı iyi hala zıplayip duruyor içeri çok sıcaktı ondanmi acaba ya ne olur kafayı yicem
Mom14 Hatic_ayaz01 burnundan kan gelmesi bence normal değil neden hemen doktora götürmediniz endişe edilmeyecek bi durum değil gibi geldi bana çünkü
Kuzumveben Hatic_ayaz01 doktora gosterin ihmale gelmez benim kizimda dusmustu hemen doktoru goturduk bakti film cekti gerekli olursa tomografi cekerler zaten 6 saat uyumamasi lazim gozlemleyin gozlerinde kayma halsizlik filan var mi ama kan gelmis tehlikeli goturun doktora gecmis olsun
Sarikuzumalp Hatic_ayaz01 kan tehlikeli ihmale gelmez. Hemen acile gitmelisiniz bence hiç durmayın hatta.
Cihan Hatic_ayaz01 yazdıklarınıza göre normal bir durum değil bu doktora götürün Çocuğu şu an belki bir sıkıntı yoktur ama sonra olmayacağının bir garantisi yok içeri sıcak diye olduğunu sanmıyorum
Asafikra41 Hatic_ayaz01 hiçbir şey olmaz korkma annesi kan gelmesinde bir sıkıntı yok allah korusun gelmese kötü beyin kanaması riskide olabilirdi için rahat olsun