Sonunda kızımı muayene edecek bir doktor bulduk! Bütün gün ultrason, kan tahlilleri, emar çekimiyle uğraştık…. kardiyoloji ve göz doktoru yarın görecek ama bir teşhis kondu! “ Juvenil idopatik artrit “ tedavisi yokmuş! Bu kadar çok eklem tutulmasıyla yürümesi, hareket etmesi, yataktan kalkması mucizeymiş… kalp ve gözde ciddi rahatsızlıklar yada tutulum olabilirmiş. Diğer organlar tutulmasın diye ömür boyu kanser ilacı kullanacakmış! Herhafta iğne vurulacakmış. Ama ağrıları geçmeyecekmiş… yürüyemeyeceği hareket edemeyeceği günler gelecekmiş! Çok zor günler bekliyormuş kızımı canımı, biriciğimi, herşeyimi… çok çok ağır bir türüymüş! Bu şuanda karşımızdaki en hafif tablo… kalp ve göz de başka ciddi sorunlar olabilirmiş… Allahıma emanet miniğim!