Eymenn bizde 4 ay olduk. Yaklaşık 1 aydan fazla süredir şu 10 saatlik saç kurutma makinesi sesini açıyoruz. Geceleride açık hep. Telefonn şarjı bitmişti bir kere. Hemen uyandı. Bizde o kadar alıştıkki gece onsuz yatamıyoruz 😬😂 ama neyseki biraz azalttık. Pişpişli versiyonlarıda var. 11de yatıyor 3-4-5 saat kaç olurda uyanıp bi emiyor geri yatıyor. Yani bu benim yöntemim