UluElif zehranurcinar evet bizde hem zıpzıp hem yürüteç olsun dedik bi tek bu modeli bulmuştuk memnun musunuz peki ?
zehranurcinar UluElif Şuan çok memnunum çok fonksiyonlu bi yürüteç,parasına değer bence,bide ağır olduğu için devrilme ihtimali olmuyo
Zeynepeymen Kubra34 birden gitmesini bekleyemeyi tabi her cocuk farklı kimi jet gibi gitsede kimisi hantal zamanla alısır üzülmeyin