Cmle24 aynı sorun bizde de var önceden de azıcık çıkarırdı fazlasını derler bir nevi o kadar ama şuan dediğiniz gibi emiyor aradan 5 dakika geçmiyor hepsini çıkarıyor. Bizimkinin süt ve süt ürünlerine alerjisi var ama bence başka şeylere de var öyle düşünüyorum. Ya da 3-4 ay atak dönemiymiş kilo alımı azalır, huysuzluk çoğalırmış o da olabilir ama nedenini bende bir türlü bulamadım. 3 ay 9 günlüğüz biz. Sizinki de 8. Hafta atağında olabilir.