Merhaba kızlar. Bu ay adetimle ilgili kafam çok karışık. Yarın doktora da gidicem ama başına gelenler varsa bilgi amaçlı buraya yazmak istedim. Geçen ay adet olduğum gün grip oldum damardan serum+antibiyotik, ağızdan soğuk algınlığı ilacı derken adetim azaldı doğru düzgün olamadan bitti. 15 gün sonra 2-3 gün süren kahverengi kanama oldu. İlaçtan dolayı kesildiği için kalan kan atılıyor dedi hemşire. Bu ay adetim yine gününde geldi ama 1 pedin yarısı kirlendi bitti. 5 gün sürmesi gereken kanama yarım gün sürdü. Başına gelen var mı acaba neden olmuş olabilir bu ? Bir kızım var ve Temmuz ayında da bir kürtajım oldu. İkisinde de ne yerleşme kanaması ne başka bir durumdan kaynaklı kanama başıma gelmedi. İnternette yerleşme kanaması falan diyor kafam karıştı. Başına gelen varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.