E bebekten giyim alışverişi henüz yapmadım.. Cıtcıtlı badi almak istiyorum internetten ancak bedenler konusunda kararsız kaldım.. Mesela 3 ay diyor bedene.. bu 0-3 ay mı oluyor 3-6 mı🤭😅 yoksa böyle bir ayrım yok mu? Ve cıtcıtlı badı kalıpları nasıl? Şimdiden teşekkür ederim🤗