Sariduru Hanımlar normalankastre firindansa mini fırın alayım diyorum memnun kaldigiklariniz nelerdir ve fikrim nasıl sizce
Minikprenseselo Sariduru bn oktay ustann luxell borekcisini kullaniodum smdi annmlere verdm yakalsk 4 yildr kullanilio halada bi skntisi yok tavsiye ederm
MasalsMommy Sariduru Ankastreden şaşma bence. Bende midi fırın var inan koyacak yer bulamıyorum bezdim🤦🏼♀️ Minileri de çok küçük bir şey sığmıyor
BenMathilda Sariduru Mini firinlar genelde iyi pisirmiyor. Ben Arcelik Suf 5000 MEB kullandım ve inan bir çok fırına bin basiyordu. Eger alacaksan muhakkak bunu bir incele derim, hakkinda kötü yorum nadirdir. Anca boyutu cok da miniler kadar mini degil.
Ebruli101 Minikprenseselo bende aynısını kullanıyorum ama geç pişiriyor ya tariflere bakıyorum poğaça kurabiye vs 30 dakikaysa 45-50 dakikada ancak pişiriyor bir buçuk yıldır var ama evde ben mi yapamıyorum anlamadım 🤷
Sariduru MasalsMommy bende dedim onu koycagima dolap yaptırayım ama eşimde adam akıllı fırın al dedi kararsız kaldim
Zeynaa1 Sariduru normal fırın al canim bence bende luxsel börekci var koyacak yer dert buzdolabının üstüne çıkar geri indir bir sürü dert okuyor yerin varsa ankastre yada fırınlı Ocak gibi bişey al yeri sabit olur en azından ben de enkisa zmaanda fırınlı Ocak almayı düşünüyorum ankastre yeri yok evde
Sariduru Ebruli101 iyiki sormusum burda yoksa mutfak dolabını farklı yaptiracaktim😊 ankastre den şaşmamak lazım demek
Ebruli101 Sariduru aynen canım ya biz tayinciyiz mutfağa uymadığı için ankastre alamadık zor oluyor diğeriyle ankastre al güzel güzel pişir ye oh mis 😂