Alya88 Arkadaşlar kızım 4 aylık meme +mama şeklinde gidiyorduk çok huzursuzluğu vardı tüm tahliller yapıldı kaka da kan görüldü doktoru yarına çağırdı diyete başlayackmısız peki mama takviyesi için rapor nasıl çıkar malum mamalar çok pahalı gittiğim doktor özel klinik hastaneye bağlı değil
Dorukcum_16 Alya88 özel kliniklerde cıkarıyo yok derse gastro cocuk bolumune gıtmen gerekır canım onlar cıkarıyo yada alerjı bölümğ var devletın onlarda cıkarıyo
[silindi] Alya88 çocuk alerji ve immünoloji bölümüne gidip durumunuzu anlatın. Yanınızda tahlillerini de götürün gerek görürse onlar tekrar tahlil yapar ve mamayla beslendiğini söylerseniz hemen rapor çıkartırlar. Bizde bu şekilde oldu bizde özel kliniğe gidiyorduk.
Eliftav Alya88 alerji doktorları rapor veriyor,sonrasında sağlık ocağından rapor alabiliyorsunuz bittikçe,doktorunuza mutlaka söyleyin ya yazar ya da yönlendirir,alerjen mama fiyatları çok yüksek oluyor
Alya88 [silindi] özel kliniklerde çıkmıyor dimi bu rapor malum covid var hastanelere girip çıkmak çok zor
Defnemm22 Alya88 alerji mamasını bilmiyorum ama kızım zayıf diye bizde bir mama kullanıyoruz kendi doktorumuz çıkardı raporu ücretsiz alıyorum her ay
KardelenYB Alya88 çıkıyor ya doktorumuz özel klinik doktoru yazdım ben çok pahalı normalde gidin alın dedi ama alamıyoruz o sekılde yanı 2. Ci olacak sımdı yarın alacağım ama geçen sefer raporlu o fıyat sandık ondan soramadım
[silindi] Alya88 evet tam 1 aydır uğraşıyorum hala asla içmiyor. Benim bebeğim 6 aylık. Bugüne kadar sadece emdi. Şu an biberonada çok yabancı mamanın tadından bahsetmiyorum bile. Oda çok kötü
Misseli Alya88 Evet canım 1 numara 560 tl vermiştim hepsi kaldı atıcaktık geçen 2 senesi var daha belki ihtiyaç sahibi vardır dedim iyi ki durmuş
KardelenYB Misseli aman amaannnn bişi soracağım vizede alimentum yazıldı ama rapor olmasına rağmen raporla alamıyorum raporlu ne kadar almıştınız mamayı
Mom25 KardelenYB raporlu olunca hıçbir üçret ödemıyorsunuz bızde sımılac alımentum kullanıyoruz raporlu heray eczacım 12 kutu getırıyor sız üçretlımı alıyorsunuz
KardelenYB Misseli ay çok iyi suan 140 TL hatta 141 😂 ama bizim raporumuz olmasına rağmen raporsuz çıkıyor
Ozoss Misseli bizde similac kullanıyoruz . Vericek birisini bulamazsanız bize gönderebilir misiniz ? Bebeğimin alerji durumu var .
Misseli Ozoss Canım ben post açmıştım elimde var isteyen yazsın diye kimse oralı olmadı keşke görseydiniz olmazsa paylaştırırım
Alya88 Ozoss peki merak ettiğim alerji teşhisi koyarken sadece kaka tahliline bakıp mı koydular yoksa başka tahlillerde yapıldı
Misseli Ozoss Bana adres atar mısınız yollıyım yoksa arrık yurtdışına dönücem haftaya çöpe gidicek alerji mamaları
Alya88 Misseli yarın doktorumla konusup size yazarım on kutu çok olur bana zaten başka ihtiyaç sahiplerine de gitsin en azından bizde rapor cıkarana kadar iki üç kutu işimizi görür
Gnladymn Alya88 bizim raporumuzu doktorumuz çıkarttı 1 yıllık aldığımız eczane her 3 ayda bir getiriyor ücretsiz olarak alıyoruz ama kesinlikle rapor çıkartın çünkü çok pahalı bi mama
Alya88 Gnladymn peki merak ettiğim alerji teşhisi koyarken sadece kaka tahliline bakıp mı koydular yoksa başka tahlillerde yapıldı
Zeyzey2019_ KardelenYB normalde raporda 3 doktor imzası gerekiyor sanırım. Kızımı kendi kliniği olan bir doktora götürmüştük önce. Bize ben yazamıyorum demişti ama hastanedeki doktoru hemen halletti raporu. Kendisi ile birlikte toplam 3 imza ile aldık raporu ve ücretsiz aldık mamaları. Hatta 1 kere rapor çıkınca rapor süresi boyunca aile hekimi mamaları yazabiliyor.
KardelenYB Mom25 😟ney hıc miiii evet ödüyorum ama hıc değil ya odneıyor bir miktar ama çok değil demişti doktrm
Mom25 KardelenYB yok ben ödemıyorum mamalara eczacı getıryor üçret dıyorum üçret yok raporlu dıyo almıyor
Mom25 KardelenYB raporu çıkartılan hastaneyle tekrar görüşün üçretsız alınıyor nıye boşuna üçret ödeyeceksınız
Cnmsda KardelenYB bende alimentum kullanıyorum oğlum için. Hiç para ödemiyoruz. Çocuk doktorları rapor çıkarabiliyor. Bir kez hastaneye rapor parası ödedim o kadar.