YasemiNYagmur1 Bebegimveben12 ben araştırmalarımda 300 e yakın fiyatlar gördüm ona dayanarak fiyat yazdım
Bebegimveben12 YasemiNYagmur1 anladım hayırlı satışlar alacak olanların bilgisi olsun link bıraktım uyguna sıfırları var
YasemiNYagmur1 Bebegimveben12 bende zaten hiç kullandım ki vardı tekrar kamera kurmaya gerek yok diye kullanmadım hiç 150 veriyorum bu yüZden
YasemiNYagmur1 Bebegimveben12 zorla kimseye bişey satmıyorum neden insanları dolandırıyormuşum gibi postuma link bırakıyorsunuz ? Modeline kadar yazdım. İlgilenen araştırır. Fahiş fiyat da yazmadım. İlgilenmiyorsanız neden bu hareketler??