denizbs hiç üzülme diycem ama yine üzülceksin ben yaşadım ordan biliyorum. Anlattıklarını yaşadım bende meme ucum yoktu sütüm gelmedi başımdakiler sürekli aranıyo bu çocuk memede tut dediler acımamı yanayım bebeğime yetemediğimemi birde üstüne sarılık için yatırcaz bu gece demesin mi doktor ağlamaktan içim dışıma çıktı. Doktorumuz sağolsun benimle yatmasına izin verdi ışık tepemizde bebeğim kucağımda olmayan sütümü çekmeye çalışa çalışa sabahı ettik. Ama pes etmedim. Mamada veriyoruz sevmediğim her şeyi yedim içtim geri kalanını duymadım dinlemedim. Önemli olan bebeğim🎈 yaşanıyor ve bitiyor bu zamanlar böyle geçecek napalım allah sağlık versin 🙏