zeyzey29 Fırında yoğurt mayalayanınız oldumu aranızda internette yazana göre aynısını yaptim ama kötü olursa da diye içimde bi kuşku var o kadar süte yazık olur
Mom0363 Enfesto oluyoo 😋 Hatta ben öncesinde fırını 50 derecede ısıtıp, üzeri açık bi şekilde koyuyorum fırına… Bir senedir bu şekilde mayalıyorum. Tek fire vermedim daha, masallah 🙂
zeyzey29 Mom0363 aa aynı tarif işte agzi acik koyun ısıtın firini deyincee sasirdim ne kadar sonra cikarayim firindan
Sblsrgnsn zeyzey29 ben de hep firinda yapiyorum hava almiyor ya gayet guzel tutuyor ustunu orttum sicak tuttum derdi de olmuyor bi sikinti yasamazsiniz normal disarda mayaladiginizdsn bi farki olmuyor
Mom356 zeyzey29 evet ağzını açık koyuyorum ozmn benim yoğurt tutmamıştı diye ben fırına koydum hiç bilmiyorum valla
TurkerNoyan zeyzey29 ben 6 saat bekletiyorum taş gibi leziz yoğurtlar oluyor hatta şimdi çıkardım saati doldu kapattım kapaklarını buzdolabına koydum.
Zerr zeyzey29 Ben mayalayıp mikrodalgaya koyuyorum, ışık geçmiyor ısısı da kaybolmuyor.. çalıştırmıyorum, sadece orda kalıyor 3-4 saat
Mom0363 zeyzey29 yok ağzı açık koyuyorum. 2 saat o şekilde kalıyor dolapta. Sonra kapağını kapatıyorum.
KardelenYB zeyzey29 akşam koyuyorsan sabah al sabah koyuyorsan akşam al 12 saat kalsın ağzı açık sekılde fırında sonra dolaba al dolapta da ¾ saat kalsın tam kıvamında oluyor
AnnesininUmutu zeyzey29 Açık süt aldım sütçüden, fırında taş gibi oldu. İkidir pastörize süt deniyorum ama olmuyor. Ben de tutmayınca tekrar ocağa alıp kaynatıp peynir ve peynir altı suyu yaptım. Süt heba olmadı bu sayede 😅
Enderziyagil AnnesininUmutu bu tarif banada lazım verebilir misiniz peynir ve peynir altı suyuna ihtiyacım var