Anaogul takviye amaçlı o zaman normalde 4 ayda kan damlasına başlatıyolar bizim Dr başlatmamsti sonrasında da eksiklik oldu özel damlalar fayda etmeyince buna geçtik şöyle ki bi yan etki olmuyordu kabızlık bilmem ne ama fayda da olmamış işte 😌 neyse dun bu doktorun daha etkili dediğim ilacı verdim çocuğa akşam üstü de yakın arkadaşımızın oğlunun doğum günü vardı iki aile sadece oraya gittik normalde oğlum kakasını yaptı evimiz de çok yakın bez kıyafet falan almadım zaten iki saat diye ay orda oğlum bi kaka yapmış bez zıbın iki pantolon dolmuş taşmış ben ilaçtan olduğunu düşünüyorum normalde sert yapıyordu tasma ilk doğduğu siralarda olmuştu sadece 🤦 arkadaştan kıyafet bez falan giydirdik ama uğraştım bir sürü 🤣 kötü bir anı oldu ,😂 bugün de verip bakicam ☺️