Seherronya İyi akşamlar güzel anneler 😍 Ben kızıma şarkı söylemeyi ve şarkı söylerken canlandırma yapmayı çok seviyorum. Hem kızım eğleniyor , ben de keyif alıyorum😍 Bu aralar favori şarkımızı aşağıya bırakıyorum. Bayağı sevdik bu şarkıyı özellikle deve cüce kısmını yaparken nedense kahkahalara boğuluyor 😂 Sizlerde paylaşın istedim . Biraz repertuarı genişeletelim :)
Mom299 Seherronya Ah bi anlasa neler yapıcamda daha 5 .5 aylık sadece kukuli ve kırmızı balık dinliyoruz biz daha ilerki aşamalara gelemedik 😁😅
Hunilianne Seherronya bizimki Shakira- girl ilke me seviyor. Az daha büyüsün de dansını yaparız birlikte 😂😂
sut_kuzusu Seherronya şarkıdan sayılır mı bilmiyorum ama molfixin reklamını duyunca hemen oynamaya başlar 🥰
Deletedmom14 Buuuu anne ördek, buuuuu baba ördek Bunlar da yavrulariiiiii Göldeee yüzüyorlar Vak vak vak diyorlar Bir balık görünceeeeee Haaaam diye yiyorlaaaar Hepsinin hareketleri var tabiki, kızım 8 aylık bunu çok seviyor. Yiyorlar kısmında da gidikliyorum🤪🤪
Deletedmom14 Seherronya parmak kuklası yapicam bende böyle şarkılar için. Onu araştırıyorum neyle yapabilirim diye . Var mı bi fikrin .Ronya büyük yapmışsınızdır belki
Mom299 Seherronya kendimi.istgrm daki o iki abla gibi hissediyorum 😂😂kaç kaç diye bağırıp duruyoz evde 🤣🤣🤣
Kaftanoglu_meryem Seherronya herşeyi açıyorum ama sadece kırmızı balığı seviyoruz ne var bu balikda anlamıyorum 🤦😂😂😂😂
Seherronya Deletedmom14 çok yetenekli değilim ama keçeden yapmıştım üstüne kaş göz flan çizip parmak ölçüme göre dikmiştim 😂😂
bir_pasa_annesi Seherronya benimki şevko hastası kız elinede mendil kendi kilodu ne bulursa alıyor baslıyor sallamaya😂😂😂galeriden video atmayı bilmiyorum gülmekten ölürsün görsen 😂😂😂😂
senceumrumdam1 Seherronya Huzur veriyor değil mi? Biz kızımla hep bunu dinliyoruz. Ve uykusu bile geliyor bazen bu parçayla uyuduğuda oluyor. 🥰
Deletedmom14 Seherronya hmm keçe olabilir bak ,sagol🥰 due ben bunu bi sorayim bakalım, degisik fikirler gelir inşallah 😁