17112020 Tamamlanmadan yaş söyleyen bi güruh var bnm de sinir olduğum…2 yil doldurduğu icin yas 2 olacak ..3. Seneye baslayacak bitirince 3 yildr yaşadığı icin 3 yasnda diycez…cok mu zor bunu anlamak bu insanlar ndn boyle anlamıyrm
aksu5334 Esilanin_annesi12 2 yaş doluyo yani 2 yıl bitti 3. Yıla başliycak artık o yüzden 3 e giricek demişlerdir.ama 2 yaşında çocuk
Hohomoromu Esilanin_annesi12 tabi ki 2 yani bunu sormak hata 🤣 hesap makinasıyla 2021den 2019 u çıkarın 😁
Esilanin_annesi12 Hohomoromu bacim Ben zaten biliyorum cocugumun yasini ama inandiramadiklarim anlatamadiklarim var kafam karisiyor Israrla 3 3 diyince
GramPozitifBakteri Esilanin_annesi12 2 yaşını doldurucak, 3e merdiven dayıcak öyle düşün 😌 Onlara da de ki yok 3 olur mu 5 yaşına giricek de 💁🏼♀️