Kızlar merhaba. Az önce acilden geldim aşırı kasik ağrısıyla gittim adetime daha 12 gün var . Kan testi yaptılar değerim 0.48 çıktı. Doktor gebelik oluşumu gibi duruyor daha çok yeni bir hafta snra testi tekrarla dedi . Yumurtlama donemim biteli iki gün oldu. Sizce sonuç nedir. Varmı başına böyle bişey gelen