Yigitoglum_2 Ya kızlar sizce de çok pahalı değil mi.. lswakikiden alıyorum genelde ama ham ürünlerini de çok övüyorlar bugün kışlık kazak filan bakıyım dedi sonra baktım vazgeçtim alanlar kalitesi nasıl değiyor mu parasına
Mom9 Yigitoglum_2 ben yazın indirimden elbiseler almıştım. Kaliteli hem de kalıpları büyük hemen giyip küçülmüyor. Çekme falanda yapmadı
Selenay Yigitoglum_2 canım güzel hepsi ama gerçekten cok pahalılar vilmiyorm kullanırmısın ama 2. El temiz ürünler alabilirsin uygulamaları var çok uygun oluhor bende satıyorum uygulamalardan sende eaki bebek eşyalarını satabilirsin lazandıklarınlada yenisini alabilirsin 😊