Bebeğimi bugün Dr.a götürdük vajinasında kapalılık var dedi başta kendi açmaya çalıştı sonra çok kapanmış deyip çocuk cerrahisine yönlendirdi yarın için gün verdi ufak bir operasyonla açılması lazım dedi daha önce böyle bir şey yaşamış olan var mi acır diye korkuyorum götürmek istemiyorum hiç😔