Hanımlar bebeğimde kabızlık sorunu var 2 sefer doktora goturdum osmalak diye bir şurup verdi sabah akşam kullaniyrz ama çok etkisi yok hala cok sert yapiyr ve küçük çatlaklar oluşmuş. Beslenmesini nasıl yapabilirim bilmiyrm sabahları sadece peynir veriyordum, öğleden sonrada püre yada çorba aralarda kayısı vs vermeye calisiyrm ama çok etksii olmadı varmı bu durumla karşılaşan