Nzdl cok erken baslamıssınız ve siz yerken yararını bile kendi vucudunuzda görmediginiz birsey belirli bi süre süt ile beslenmesinin bir amacı var onun vucudu daha katı gıdaları alıscak kadar gelişmedi , ve ayrıca bebeginiz eger doymuyırsa mama +emzirme yapabilirsiniz ek gıda yerine