Kızlar merhaba
Bebeğim 2 aylık. 15 gündür kirpik dipleri iltihaplı. Göz yaşı kanalı tıkanıklığı olabilir dedi doktor. Büyüklerde göğsün değmiştir ondandır dediler. 2 kutu tobrased damla bitirdik. Ilık pamukla sıcak kompres yapıyorum. Gene de geçmiyor. Var mı başına gelen?