CatBoy Daha önce hiç başıma gelmedi böyle düdüklüde kemik haşladım yaklaşık 8 saat kadar. Kapağını açtığımda yağ gibi bir su 1 kase kadar kalmış. Suya benzemiyor görüntü yağ gibi ilik tamamen eridiği için mi böyle oldu tecrübesi olan var mı 🤗
ErvaMuhammedAli16 CatBoy Bilgim yok üstte kalsın. Ama sanki baya kaynatmışsın. Hemde 8 saat biraz fazla geldi bana 😳
CatBoy bitanem123 daha önce de yaptım ama hiç böyle olmamıştı 6 saat yapınca ilik kemikte kalıyordu bu da fazla oldu galiba
CatBoy ErvaMuhammedAli16 şuan zamanı geri alabilsem keşke 😂 bu yağ gibi olan şey işime yarar mı onu düşünüyorum 🤗
Misterious Düdüklüde 8 saat çok fazla normal tencerede kisikk ateşte 8 saat piser ben o kadar vakit bulamadığım için düdüklüde yapıyorum 2 saat falan kaynatıyorum ilikler tamamen erimiş su jolelesmis oluyor
CatBoy Misterious bu işime yaramaz mı şimdi 😂 düdüklümün kapağı problemli geç pişiriyor biraz o yüzden tuttum bu kadar daha önce 6 saat tutuyordum ilikler kemiğin içinden çıkmamış oluyordu o yüzden 8 saat yapayım dedim ama olmadı galiba
Misterious CatBoy bir çorba yapın tadına bakın nasıl olacak güzel olursa boşa gitmemiş olur vitamin vardır içinde sanirim
CatBoy Misterious bencede ilikler karışmıştır içine tamamen buz poşetine koydum yemeklerine atarım yine 1er küp