Herkese merhaba. Bebeğim 4. Ayını bitirdi. Anne sütü+mama şeklinde besleniyor. Philips’in 125 ml olan biberonunu kullanıyoruz. Biberon başlığını kaçıncı ayda değiştirmem gerekiyor? Birde set halinde gelen biberonların başlıkları 3.aydan sonraya uyumlu mu?