Gmz-123 2 buçuk aylik oglum var bebelac kullaniuorum ilk dogdugunda aptamil kullanmistim kakasini pek yapmiyordu bebelac kullanıyorum artik yapiuo kakasini sizler memnun musunuz?
Cakilkum Gmz-123 bende 3 aylıkken başladım mamaya kesinlikle memnunum bir çok marka denedik en son bebelacta kaldık
Hsrt54 Gmz-123 ben çok memnunum 7 ayligiz 1 kez degistirdim sma aldim kokusu kötüydü tekrar bebelac’ a döndüm
bitanem123 Gmz-123 biberonları cok yağlı bırakıyor bebeğe ne yapmaz diye similaca geçtim bende memnum kalmadım açıkcası ama gold olanıysa bılemem