Minikprenseselo Aslında regl olmam gerekirdi olmadım , olacağım sandım bu bahsettiğiniz şekilde oldu. Fakat öncesinde eşim doğu da görevli geldiğinde birliktelik oldu. Takvime baktığımda gebe kalma riski düşük ve eşim gittikten sonra regl oldum. Neden böyle gecikti bilemiyorum. Acaba dedim ? Bu arada teşekkür ederim ☺️