Semansal Ben de coraspin kullandım yetmedi kan sulandırıci iğne kullandım.cok şükür sağlıklı bi bebegim oldu.bebegin iyiliği için bu ilaçlar içinizi ferah tutun
Ysm2019 Nlyckmk Semansal Sevvaldal Minikprenseselo Uveecim Kavinsmom Deletedmom14 Ozgeersin Kusannesi Deletedmom4 kızlar hepinize çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız Allah ne muradınız varsa versin❤️
Nlyckmk Ysm2019 benimde doktorum hiçbir sorun yokken verdi 36.haftaya girmeden bırakmıştım bir sorun olmadı💁♀️
[silindi] Ysm2019 bende 11. Haftada öğrendim Ecopirin kullanmıştım kullanmanız daha iyi çünkü Uterin damarlarda notch çıkmış muhtemelen bu da farkedilmese hamileleigin ilerleyen zamanlarinda preeklamsi ye neden oluyor veya bebek gelişimi geride kalıyor