Merhaba.bebegim 4 aylik şuanda. Yatirirken yastik kullanmiyorum her seferinde bi sagina bi soluna cevirip yatiriyordum. Sag tarafina cok alismis uyku arasi bile ben sola cevirdikce saga ceviriyo ve sag tarafi duzlesmis gibi. Yamulttu kafayi gitti. Cok sevgili buyuklerimiz 6 yil tip okuyan doktorlara inanmiyor yastik kullanmadin ondan diyorlar.2 yaşina kadar yastik onerilmiyo. Bebegi ayni durumu yaşayan tecrubeli annelerden yardim bekliyorum .