Nurci Kızlar oğlum çok gazlı biogaia kullanıyordum doktorumun tavsiyesiyle aguline de kullanmaya başladım ama çok faydasını görmedim dün eczaneden nurse harveys colex aldım var mı kullanan kaç ölçek kullanıyorsunuz faydasını gördünüz mü bu arada oğlum 2 aylık
Durununannesi11 Nurci ben kullanıyorum canım bir hafta iyi geldi bize sonra trkrar gaz başladı bize doktorumuz sabah öğle akşam içindeki şırıngayla veriyodum şırınca 5ml zaten
Busu48 Nurci Benim oğlum iki gün sonra iki aylık olacak bir aylıktan itibaren nurse harvey's kullanıyorum düzenli bi şekilde gayette memnunum faydasını görüyorum. Ama colex farklı mı bilemem
Mervebtnrr Nurci canım biz 2 buçuk ayına kadar kullandık içindeki siringayla 3 ml veriyorum sabah akşam olarak 5 ml çok fazla ve çok faydasını gördük 2 buçuk aylıkken bıraktık sancimiz olmuyo artık şuan 2 ay 26 günlük 😊
Busu48 Nurci Günde iki kere 15 damla damlatiyorum kaşığa öyle veriyorum doktorum istersen 20 damla bile verebileceğimi söylemişti bı kaşık bile olmuyor yani o damlalar
Nurci Durununannesi11 kutunun dışında da 5ml yazıyor ama o çok fazla değil mi bana öyle geldi başka bir damla daha kullandığım için 2 ml verdim ben ama faydası olur mu bilmiyorum
Durununannesi11 Nurci yok fazla olmuyo bende ekstra damla veriyorum şimdi eczaneyede sordum fazla değilmi diye yok dediler
Mervebtnrr Nurci faydasını görürsünüz canım kesin. Ama 5 ml çok fazla şuan bana doktorum öyle demişti 3 ml bile çok rahatlayiyo