Deletedmom75 bugün benim kız da aynı öyle. Uyuyamıyo, inanılmaz huysuz. Bazen oynatınca gülüyo ama sonra bi anda yine aynı huysuzluğa dönüyo. Bayılmak üzereyim kucaktan da inmiyo. Uyuyo memede yatırıyorum sanki ilk aylardaki moro refleksi gibi sıçrayıp uyandırıyo kendini 10 dk da. Bugün toplasan 1 saat uyumamıştır. 9 buçuktan beri uyanık yani. 5 aylığız. Ben de dişten şüpheleniyorum