Ygtakn1 simayesta canım cok normsl bebegım 27 günlük anne sütü verıyorum sadce benı emıyor ınan gunde ıkı uc kere bogazına sut kacırıyor bıanda hızlı hızlı emıyor tok olsa da nefesını kontrel edemeyıp kacırıyor
Merve123456 simayesta yeni bebekler illaki kacirir korkmayin hicbisey olmaz. Nenem bile derdi bunu. Sutun tazyikli gelmesi ya da baska bisey degil bi de onu dert etmeyin sakin. Olabilen gayet dogal bi olay. 6 bucuk aylik olduk halen ara ara kacirir bogazina korkmayin.
Leylamoms Sütünüz tazyikli geliyor olabilir henuz cok küçük emmeyi tam bilmiyor. Elle sıkıp bir deneyin fışkırıyor mu öyleyse geriye yaslanarak emzirin
Eylulmomss simayesta yavaş akışlı biberon kullan canım bizimkinde de öyle olurdu ağzından burnundan gelirdi az akışlı aldık düzeldi 🙏
Mom042 simayesta basini elinden geldgince dik tut ve kaldigi sirada hemen poosuna vur ikinkasinin ortasini parmaginla masaj yap korkma hepimizin basina geliyor sakin ol o sirada allah korusun bi anlik panigin cocugu bile rahatlatmana engel olur
Eylulmomss simayesta korkma canım birşey olmaz allahın izniyle her anne yaşamıştır bu durumu daha çok küçük emin ol düzelecek 40a kadar 😊 bende çok korkuyordum sırtına vur kaşlarının ortasından yukarı doğru çektir parmağınla ve en önemlisi sakin ol
Eylulmomss simayesta yatar pozisyonda da verme en az 45derecelik açıyla tut öyle ver 4aylık inan halen arada sırada da olsa başımıza geliyor ama alışırsın sende 🤗