Kızlar 6aylık oğlum var. Aylardır ayağımda sallıyorum ve ayakta uykuya dalıyor. Yerine yatırınca beş on dakikaya uyanıyor. Belim, sırtım, boynum heryerim ağrıyor, artık dayanamıyorum. Uyku eğitimide işe yaramıyor. Günlük işlerimi yapamıyorum. Aşırı mızmız, atak mıdır anlamadım, sürekli huyu değişiyor. Biz bile inanamıyoruz. Çığlıklar, uykuya direnmeler bitmiyor. Hamak kullananlar memnunlar mı, kullanışı nasıl merak ediyorum. Kaç aya kadar yatırabiliyoruz. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.