Anneler çok soru soruyorum ama 21 günlük bebişim 16 gün yoğunbakımda yatınca biraz paranoyak biraz şizofren birazda depresif olmuş olabilirim. Şimdi bizim öğleden sonra başlayan krizlerimiz var akşama kadar da devam ke. 3 kilo yavrumu gezdirmekten kollarım ağrıyo çok üzülüyorum acaba biryeri mi ağrıyor yoksa başka sebep mi var lütfen bir cevap verin