ys20 2 ay boyunca sarılık artıp kam düğştükçe kan aldı. Sonrasında kontroller oldu sadece kan verip değerine bakıldı. Saat başı emzir Metilkobalamin kullan çocuğa da haftada çeyrek tablet folbiol 5 mg ver demişlerdi. Şuan 5 yaşında hala folbiol yarım kullanıyoruz. İyi gelen folik asit bu durumda. 2 aylıktan sonra çok şükür kan almadı. Ama sarılık hep baki. Ciltte olmuyor gibi artık. Ama gözünün beyazıda hala var. 4 yaşında dalakta büyüme safra kesesinde 2 taş ortaya çıktı. Çok büyük değil takip edelim dediler. Kusma karın ağrısı olırsa getir dediler bekleme dediler sadece. Çok şükür iyi artık ancak 3 ayda bir kontrole gidiyoruz. Çabuk hastalanıyor. Göz bebeği sararıyor. Üzülüyorum sarılık görünce. Hep biraz izole çok kalabalığa hasta insanlara çok yaklaşmadan zaman geçirdik. 5 yaşında okula başlattım birde. İmkanın varsa okula gönderme demişti kulak burun boğaz doktoru da kulakta sıvı birikimi geniz eti büyümesi de çıkmıştı o yüzden. Şimdi 2. Çocuğa hamileyim. İnşallah 2. Bebeğimde çıkmaz amin 🙏