Hanımlar merhaba. 6 ay 21 günlük bebeğim var. Ek gıdaya başladık. Yaklaşık 1.5 haftada 2 kez kaka yaptı ve 4 gündür neredeyse yapmıyor. Aile hekimine götürdüm. Duphalac şurup verdi kullanıyorum ama henüz etkisini görmedim. Aranızda bu şurubu kullanan var mı veya kabızlık günlerini nasıl aştınız yardımcı olur musunuz lütfen teşekkürler 🌺🌺