Faray Kızlar kızım 7 ay 9 günlük, iki gündür katı ve çok az kaka yapıyor, çok ta rahatsız, zeytinyağı içirdim ama henüz bir aksiyon yok, kabızlığına çare önerebileceğiniz birşey var mı
Minikprenseselo Faray karninna saat yonunde masaj yap bide ikinmaya basladigu zamn altini ac bacaklarini karnina dogru cektr canm bnmkide kabz olnca o seklde yapio
dios_gokta Faray kayısı suda pişirip püre yapıp yedır bol bol su ıcır ek gıdaya geçişte ben cok sıkıntı çektim doktor söyledi böyle yapmamı elmada kabızlıga ıyı bu arada 🥰😘🤙
Faray Minikprenseselo Tazeane dios_gokta tugba25- Misterious kızlar çok teşekkür ederim 🌸🌸doktoruna da ulaştım sonunda aşağı yukarı aynı şeyler zaten, günde 2 defa bir çay kaşığı zeytinyağı ayrıca kayısı ve armut suyu önerdi, eğer 4 gün yapmazsa fitil önerdi, bir anneye daha lazım olur diye detaylı yazdım, 😊😊
Tazeane Kuru kayısıyı akşamdan suya koyun ertesi gün hem suyunu içirin hemde kendini yedirmeye çalışın
Misterious Günde 5 kere 1 er tatlı kaşığı zeytinyagi verebilirsiniz bir de kuru kayisiyi haşlayıp blenderdan geçirip günde bir ya da iki kayısı olacak kadar verebilirsiniz